četrtek, 14. junij 2012

SREDA, 13.6.2012


Zjutraj smo vstali ob 8.30, ter se začeli odpravljati za v službo. Službo smo začeli različno, ura se je gibala med 10.00 in 12.00. V službi sem spoznal Anna-Marie, ki je odlična ženska, saj je rekla, da se morava zabavati, ne pa trdo delati (to velja zame in Gregorja). Prvo sva odigrala eno partijo biljarda, nato pa sva se lotila računalnikov, naredila sva načrt kako in kaj (kaj dela, kaj ne dela). Nato sem še malo igral Xbox, ob 13.40 so prišli učenci iz šole, v katero hodijo  otroci s posebnimi potrebami, malo prej me je Anna poučila da naj jih ne jemljem osebno. Tako sem opazil da je vsak učenec navajen točno za določen računalnik, točno določeno žogo, točno določeno igro, ob določenemu času. Kar hitro sem se navadil na to, tako da sem pripravljen na naslednji njihov stik. Ko so odšli sem pogledal še Brendy-ev (ravnatelj šole – »car«) prenosnik in ugotovil da manjka OS (operacijski sistem). Odločil sem se, da ga naložim naslednji dan, ker bi trajalo preveč časa. Domov sem prišel ob 14.45, na kar sva jaz in Gregor pojedla (ostali so kasneje kadar so prišli iz službe) kosilo in pogledala film. Za kosilo so bila jajca, kruh, sir in klobase. Popoldne so me dekleta prosila naj grem z njimi ven na sprehod na Waterside. Zvečer pa kot pravi Irec v pub. Prišel sem domov okrog 0.50 ure, ter se odpravil v globoki spanec.

Pogled na Waterside


Celotna ekipa na enem mestu
Več fotografij v FOTOGALERIJI.