četrtek, 14. junij 2012

Četrtek, 14. 6. 2012

Zjutraj smo se zbudili okrog 9.00, saj smo vsi začeli s prakso ob 10.00. Nekateri so se na delo odpravili z avtobusom, nekateri pa peš. Jaz delam v šoli, kjer sem morala zlagati mape v arhiv po vrstnem redu (od najmanjše številke do največje). Nato sem imela še veliko besedila, ki sem ga morala pretipkati. Malico sem imela od 13.00 do 14.00. S prakso sem končala ob 16.00, ostali pa so večinoma končali prej. Ko sem prišla domov, sem si skuhala pozno kosilo. Nato sem se s puncami odpravila po trgovinah. Nakupile smo še nekaj hrane za zajtrk. Proti večeru smo igrale karte. Potem smo se še stuširale in se spravile pisat poročila. Kmalu smo se odpravili spat, saj pred nami spet delovni dan.


P.s. Punce smo se ponovno odpravile na bankomat po nekaj funtov in ponovno dobile drugačne funte, kot smo jih dobile v Sloveniji. Zdaj lahko spet malo zapravljamo:)

1 komentar:

  1. Jaz napišem v e-maile eno vi počnete ravno obratno. Izčrpnost, prosim!!!

    OdgovoriIzbriši